گلکسی A25 با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد؟

نوشته شده در 01 آذر 1402
مقالات خبری
گلکسی A25 با چه مشخصاتی عرضه خواهد شد؟

بیش از یک ماه است که اخباری از رونمایی گلکسی A25 میان رده جدید سامسونگ به گوش می‌خورد. اخباری که نه به طور قطعی، اما کم و بیش می‌توان به صحت آن‌ها اطمینان کرد. گفته شده Galaxy A25 احتمالاً در هفته دوم دسامبر 2023 رونمایی خواهد شد. در بازار موبایل سوئیس نیز اخبار زیادی درباره قیمت گلکسی A25 و مشخصات آن پخش شده است. در این مقاله این اخبار را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا با مشخصات گلکسی A25 آشنا شوید.

 

گوشی گلکسی A25

 

 

قیمت سامسونگ گلکسی A25

در میان اخبار موبایل‌فروشان سوئیسی لیست قیمتی منتشر شده است که در آن قیمت‌های 279 فرانک سوئیس، 315 دلار و 290 یورو دیده شده است.

 

 

مشخصات سامسونگ گلکسی A25

نرم افزار سامسونگ گلکسی A25

شنیده‌ها حاکی از آن است که Galaxy A25 مطابق با به‌روزترین نسخه سیستم عامل و رابط کاربری رونمایی خواهد شد؛ در این صورت شاهد سامسونگ A25 با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 (وان یو آی 6) خواهیم بود.

 

ظرفیت داخلی و حافظه گلکسی A25

آنطور که گفته شده، مدل جدید سری A سامسونگ قرار است در دو ظرفیت 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، و 6 گیگابایت رم و 128 گگیابایت حافظه داخلی عرضه شود. البته در خبری به این موضوع اشاره شده که میزان ظرفیت به کشور عرضه‌کننده وابسته است؛ که البته از صحت این مورد اطمینانی نداریم. جالب است بدانید Galaxy A25 به یک اسلات رم جهت ارتقا حافظه تا یک ترابایت مجهز شده است که خبر خوبی درمورد این گوشی می‌باشد.

 

تراشه سامسونگ گلکسی A25

طبق اخبار منتشر شده تراشه Exynos 1280 به عنوان پردازنده مرکزی و قلب تپنده این میان رده جدید در نظر گرفته شده است.

 

باتری سامسونگ گلکسی A25

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برای گلکسی A25 درنظر گرفته شده است که احتمالاً شارژ صددرصدی آن با شارژر 25 واتی سامسونگ ممکن باشد.

 

صفحه نمایش گلکسی A25

صفحه‌نمایشی به ابعاد 6.5 اینچ از نوع OLED (اولد)، با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و کیفیت نمایش فول اچ دی پلاس (+FullHD) در این گوشی به کار می‌رود.

 

دوربین گلکسی A25

در قسمت پشتی گوشی شاهد دوربین سه‌گانه‌ای خواهیم بود متشکل از سنسور عریض 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و درنهایت سنسور ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل. از نقاط قوت دوربین Galaxy A25 می‌توان به وجود لرزشگیر اپیتیکال (OIS) در دوربین اصلی اشاره کرد. دوربین سلفی هم سنسوری 13 مگاپیکسلی می‌باشد که در پنل جلویی گوشی قرار گرفته است.

 

دوربین گلکسی A25

 

سخن پایانی

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده، احتمالاً قرار است مثل همیشه با میان‌رده‌ای قدرتمند از سامسونگ روبه‌رو باشیم. البته که نمی‌توان به همۀ اخبار منتشر شده اطمینان کرد و برای قطعیت باید منتظر رونمایی مدل جدید سامسونگ بمانیم. نظر شما درباره اخبار گلکسی A25 چیست؟ احتمال می‌دهید که مدل جدید سری A سامسونگ با چه مشخصاتی در دسترس قرار بگیرد؟ از نظرات شما عزیزان استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها: کاردوتل کاردو همراه گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25 سامسونگ Galaxy A25 قیمت Galaxy A25 رونمایی Galaxy A25 مشخصات Galaxy A25
جستجو
ویجت‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به فروشگاه کاردو همراه آدان است.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش