چرا از کاردوتل خرید کنیم؟

نوشته شده در 11 بهمن 1400
مقالات آموزشی
چرا از کاردوتل خرید کنیم؟

در این مقاله مزیت‌ها و امکانات شرکت کاردو همراه آدان به نسبت سایر شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم تا همکاران عزیز بتوانند بهترین تجربه خرید خود را کسب کنند.

 

چرا از کاردوتل خرید کنیم؟ مزیت خرید از کاردوتل چیست؟

شرکت کاردوتل خود را موظف می‌داند که به عهد خود برای مشتری‌مداری و راست‌گویی پایبند بماند. قیمت‌ها داخل سایت همواره در حال به‌روزرسانی هستند و موجودی‌های انبار نیز به طور مداوم کنترل خواهند شد. پس مشتری گرامی می‌تواند با خاطری کاملاً آسوده خرید خود را انجام دهد.

 

کاردو همراه آدان

 

  • خرید از همه فروشنده‌های مویرگی کالا و شرکت‌های پخش عمده و... به صورت رسمی انجام می‌شود؛ شرکت کاردوتل نیز از این قاعده مستثنا نیست و این مسئله را به صورت شفاف بیان می‌کند. اما برخی شرکت های دیگر متاسفانه با بیان نکردن این مسئله به مشتری خود، باعث به اشتباه افتادن مشتری به اسم خرید غیررسمی می‌شوند در حالی که مشتری از آنها رسمی خرید می‌کند.

 

  • شرکت کاردوتل (کاردو همراه آدان) همواره می‌کوشد تا پایین‌ترین قیمت هر محصول را همه روزه به صورت لایو در سایت آپدیت کند تا مشتریان بتوانند محصول مدنظر خود را با ارزان‌ترین قیمت ممکن خریداری کنند.

 

  • موجودی انبار و تمامی رنگبندی‌های محصولات انبار تا حد ممکن با کمترین ضریب خطا داخل سایت به روز شده‌اند تا امکان کسری خوردن فاکتور و تغییر رنگ گوشی‌ها به حداقل برسد.

 

  • ارسال کالاها برای استان‌های دیگر ایران تا ساعت 16 همان روز انجام می‌شود و نیازی نیست مشتری برای کالا انتظار بکشد.

 

  • کاردوتل امکان بیمه محصولات خریداری شده را فراهم کرده تا مشتری در صورت تمایل بار خود را بیمه کند و خاطر خود را از لحاظ امنیت بار آسوده نماید.

 

  • شرکت کاردوتل برای خریدهای بالا 50 میلیون تومان که با یک کارت بانکی در روز ممکن نیست، کیف پول طراحی کرده تا مشتری بتواند تا سقف نامحدود با حواله بانکی کیف پول خود را شارژ کرده و بدون سقف مبلغی، از کاردوتل خرید نماید.

 

  • شرکت کاردوتل علاوه بر اینکه مناسب‌ترین قیمت کالا را به مشتری ارائه می‌دهد، فقط با واردکننده‌های معتبر و شرکت‌های گارانتی معتبر (از جمله کاردو همراه دماوند) همکاری می‌کند تا کیفیت خرید مشتری به هیچ وجه کم نشود.
برچسب‌ها: کاردوتل فروش همکار موبایل خرید همکاری موبایل خرید رسمی موبایل فروشگاه اینترنتی موبایل Kardotel
جستجو
ویجت‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به فروشگاه کاردو همراه آدان است.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش