معرفی بهترین گوشی های گیمینگ تا بیش از 60 میلیون تومان

نوشته شده در 22 آبان 1402
مقالات آموزشی
معرفی بهترین گوشی های گیمینگ تا بیش از 60 میلیون تومان

از آنجاییکه بسیاری از افراد علاوه بر کارهای معمول و روزمره، به عنوان یک گیمر هم از تلفن همراه خود استفاده کرده و با آن به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند، لازم است هنگام خرید موبایل برای بازی، نکاتی را در نظر بگیرند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند. در ادامه سری مقالات معرفی گوشی های گیمینگ و بررسی بهترین گوشی های بازی، امروز قصد داریم بهترین گوشی های گیمینگ از 35 میلیون تومان به بالا را به شما عزیزان معرفی کرده و ویژگی‌هایشان را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی گوشی های گیمینگ

برای اجرای بازی‌ها، تراشه مهم‌ترین عامل در گوشی‌های هوشمند است. از این رو بهره‌مندی از تراشۀ قدرتمند در این گوشی‌ها مهم‌ترین ویژگی است. از امکاناتی که در گوشی‌های گیمینگ وجود دارد می‌توان به شارژدهی زیاد، صفحه‌نمایش بزرگ با نرخ به‌روزرسانی بالا، سیستم خنک‌کننده مناسب و وجود بلندگوهای استریو اشاره کرد.

با اینکه اکثرا از حساسیت ویژگی‌های سخت‌افزاری در این گوشی‌ها گفته می‌شود، اما لازم است به نرم‌افزار گوشی هم دقت کنید. در سال‌های اخیر، سازندگان در کنار اهمیت بالای سخت‌افزار، توجه بیشتری به نرم‌افزار هم کرده‌اند و هر شرکت، گوشی‌های هوشمند خود را با گیم‌لانچرهای اختصاصی عرضه می‌کند. ممکن است بپرسید گیم لانچر چیست؟ گیم‌لانچرها درواقع با بهینه‌سازی دستگاه باعث اجرای هرچه بهتر بازی‌ها و عملکرد بالا در گوشی می‌شوند. البته نقش گیم‌لانچر به همین مورد خلاصه نمی‌شود و امکانات دیگری نیز دارند؛ به عنوان مثال امکان ضبط ویدئو از صفحه‌ی بازی، میان‌بر برای گرفتن اسکرین‌شات، بستن اعلانات (نوتیفیکیشن‌ها) و جلوگیری از لمس ناخواسته‌ی صفحه.

 

ویژگی گوشی های گیمینگ

 

بهترین گوشی گیمینگ تا 45 میلیون تومان

سامسونگ Galaxy S23 Plus

گلکسی S23 Plus یکی از جذاب‌ترین و بهترین گوشی‌های گیمینگ بازار به شمار می‌آید. تراشه Snapdragon 8 Gen 2 در این مدل استفاده شده است. حضور این پردازنده قدرتمند سبب می‌شود تا Galaxy S23 Plus از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موبایل با تنظیمات گرافیکی بالا و متوسط نرخ فریم 60 تا 90 فریم بر ثانیه برآید. صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X، با کیفیت نمایش بسیار خوب و تفکیک رنگی چشم‌نواز رضایت کاربران را در پی داشته است. نرخ بروزرسانی 120 هرتز سبب روان‌تر بودن صفحه‌نمایش شده و همچنین نقش به‌سزایی در سرعت اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین دارد. توانایی نمایش 390 پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی 1750 نیت از دیگر ویژگی‌های این صفحه‌نمایش باکیفیت می‌باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 4700 میلی‌آمپر‌ساعت می‌باشد و از قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 45 وات برخوردار است. اسپیکرهای استریو، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و سلفی 12 مگاپیکسل و همچنین عرضه با اندروید 13 با امکان دریافت به‌روزرسانی اندروید تا 4 نسخه‌ی بعدی از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ محسوب می‌شود.

 

Galaxy S23 Plus

 

iPhone 13

اجرای بازی روی یک دستگاه اپل مجهز به تراشه‌ی بسیار قدرتمند و بهینه‌ی A15 Bionic برای هر کاربری بسیار لذت‌بخش خواهد بود. به گفته خود شرکت اپل این گوشی دارای سرعتی 50 برابر نسخه 12 خود است. پردازنده دارای ماژولار جدیدی است که مصرف باتری را بسیار پایین‌تر آورده است و شما دارای حفظ باتری بالاتری هستید. به لطف پردازنده گرافیکی‌ای که از سری 12 گوشی‌های اپل 30 درصد سریع‌تر است، شما می‌توانید بازی‌هایی را با گرافیک و MAP سنگین تر و بزرگ‌تر اجرا کنید. آیفون 13 با اینکه نمایشگری کوچکتری دارد، اما از رزولوشن بسیار بالایی برخوردار است؛ به‌طوری‌که در اندازۀ 6.1 اینچی‌اش، حدود 460 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. همچنین پنل استفاده شده در آن از نوع Super Retina XDR OLED است که از دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی می‌کند. استاندارد IP68 (گواهی ضدآب و گردوغبار)، دوربین‌های قدرتمند و پشتیبانی نرم‌افزاری منظم و بلندمدت از دیگر ویژگی‌های iPhone 13 اپل می‌باشد.

 

آیفون 13

 

بهترین گوشی گیمینگ تا 60 میلیون تومان

سامسونگ Galaxy S23 Ultra

از بهترین و کامل‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار می‌توان به Galaxy S23 Ultra اشاره کرد. تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 شرکت کوالکام عملکردی خیره‌کننده در اجرای بازی‌های موبایل دارد. در کنار تراشۀ پرقدرت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با طول عمر مناسب از ویژگی‌های اصلی گلکسی اس 23 اولترا محسوب می‌شوند که آن را به بهترین گوشی گیمینگ بازار تبدیل می‌کنند. این گوشی به صفحه‌نمایشی با ابعاد 6.8 اینچ و رزولوشن 1440×3088 پیکسل از نوع Dynamic AMOLED 2X مجهز شده است. توانایی نمایش 501 پیکسل در هر اینچ، نرخ بروزرسانی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1750 نیت از نقاط قوت این صفحه‌نمایش می‌باشد. باتری گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت بوده و با توان 45 وات قابلیت شارژ سریع نیز دارد. اسپیکرهای استریو AKG، دوربین اصلی 200 مگاپیکسل و نرم‌افزار به‌روز و بهینه این گوشی پرچمدار را نیز نباید نادیده گرفت.

 

Galaxy S23 Ultra

 

وان پلاس 11

گوشی بعدی، وان پلاس 11 می‌باشد که با برخورداری از تراشۀ قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2، عملکرد بسیار بالایی در زمینه گیمینگ و اجرای انواع بازی‌های روز موبایل دارد. این گوشی به صفحه‌نمایشی 6.7 اینچی با رزولوشن 1440×3216 از نوع LTPO3 Fluid AMOLED مجهز شده است. توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز ویژگی دیگر این صفحه‌نمایش می‌باشد. باتری گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت داشته و همچنین قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع با توان 100 وات را هم دارد. وجود دوربین‌های عالی و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های مختص وان‌پلاس 11 می‌باشد.

 

گوشی وان پلاس 11

 

بهترین گوشی گیمینگ بیش از 60 میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max

آیفون 13 پرومکس علاوه بر اینکه بهترین گوشی 2021 اپل بود، می‌تواند به عنوان بهترین گوشی گیمینگ نیز معرفی شود. نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1284×2778 پیکسل از نوع سوپر Retina XDR OLED، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، حداکثر روشنایی 1200 نیت، پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10، به عنوان صفحه‌نمایش این گوشی انتخاب شده است. تراشۀ 5 نانومتری A15 بایونیک اپل و پردازندۀ گرافیکی 5 هسته‌ای اپل، رضایت اکثر گیمرها را جلب می‌کند.

 

iPhone 13 Pro Max

 

سامسونگ Galaxy Z Fold 5

در صورتی که برای خرید گوشی گیمینگ محدودیتی در بودجه ندارید، گلکسی زد فولد 5 سامسونگ می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. تراشۀ چهار نانومتری Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy قدرت بالایی در اجرای انواع بازی‌های موبایل دارد. گوشی تاشو با نمایشگر بسیار بزرگ 7.6 اینچ از نوع Dynamic AMOLED 2X تجربه‌ای شگفت‌انگیز از بازی برای کاربران فراهم می‌کند. در کنار تراشۀ پرقدرت، باتری 4400 میلی‌آمپرساعت با طول عمر مناسب برای این گوشی در نظر گرفته شده که از فناوری شارژ سریع با توان 25 وات نیز پشتیبانی می‌کند. اسپیکرهای استریو AKG، دوربین اصلی 200 مگاپیکسل و نرم‌افزار به‌روز و بهینه این گوشی پرچمدار را نیز نباید نادیده گرفت. لازم است بدانید این گوشی از نظر سخت‌افزاری چیزی بیشتر از محصولات معرفی شده قبلی ندارد، اما تجربۀ اجرای بازی‌های موبایل روی نمایشگری بزرگ احتمالاً هیجان‌انگیزتر خواهد بود.

 

 Galaxy Z Fold 5

 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی های گیمینگ از 35 میلیون تومان به بالا پرداختیم. در صورتی که برای خرید گوشی گیمینگ محدودیتی در بودجه نداشته باشید، مدل‌های بررسی شده پیشنهادهای مناسبی برایتان خواهند بود. آیا شما تجربه استفاده از گوشی های گیمینگ را داشته‌اید؟ به نظر شما گوشی مناسب بازی چه ویژگی‌هایی دارد؟ از نظرات و تجارب ارزشمند شما عزیزان استقبال می‌کنیم.

برچسب‌ها: بهترین گوشی های گیمینگ گوشی های مخصوص بازی ویژگی گوشی های گیمینگ راهنمای خرید گوشی گیمینگ خرید گوشی گیمینگ
جستجو
ویجت‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به فروشگاه کاردو همراه آدان است.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش