مشخصات فاش‌‍ شده از گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra

نوشته شده در 15 مهر 1402
مقالات خبری
مشخصات فاش‌‍ شده از گوشی سامسونگ Galaxy S24 Ultra

سامسونگ به‌زودی از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 24 اولترا رونمایی خواهد کرد. احتمال می‌رود که مانند سری قبلی گلکسی اس که در ماه فوریه معرفی شد، سری گلکسی S24 نیز در ماه‌های اول سال 2024 در رویداد Galaxy Unpacked رونمایی شود. اما در فاصلۀ باقی‌مانده تا مراسم سامسونگ، مشخصات جدیدی از این پرچم‌دار فاش شده است که در ادامه به صورت خلاصه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

سامسونگ Galaxy S24 Ultra

 

مشخصات سخت افزاری گلکسی S24 اولترا

طبق افشاگری‌ها پرچمدار جدید سامسونگ با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد شد، اما دو عضو دیگر خانوادۀ Galaxy S24 قرار است به پردازندۀ اگزینوس 2400 مجهز باشند. همچنین از لحاظ باتری استفاده شده نیز احتمالاً این گوشی تغییری نخواهد داشت و باتری 5000 میلی‌آمپرساعت همانند گذشته برای این گوشی درنظر گرفته شده است.

 

طراحی ظاهری و صفحه نمایش گلکسی S24 Ultra

طبق خبرها، سامسونگ قرار است این مدل جدید را با بدنۀ تیتانیومی تولید کند. همچنین Galaxy S24 Ultra با نمایشگری به ابعاد قبل یعنی 6.8 اینچ اما با روشنایی 2500 نیت عرضه خواهد شد. این میزان روشنایی، علاوه بر اینکه از مدل Galaxy S23 Ultra سامسونگ بالاتر است، از رقبای قدری چون آیفون 15 نیز پیشی گرفته است.

 

سامسونگ Galaxy S24 Ultra

 

دوربین Galaxy S24 Ultra

دربارۀ دوربین این گوشی شایعات زیادی منتشر شده است. احتمالاً دوباره شاهد دوربین اصلی 200 مگاپیکسی خواهیم بود اما اینطور که گفته شده، حدس می‌زنیم دوربین تله‌فوتوی این گوشی توانایی زوم پنج برابری را خواهد داشت. همچنین لنز پریسکوپی قابلیت زوم 10 برابری خواهد داشت که محدوده‌ی بزرگ‌نمایی اپتیکال بسیار خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. برای آشنایی با مشخصات این لنزها، می‌توانید مقاله "انواع لنز دوربین گوشی‌های هوشمند" را مطالعه نمایید.

 

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

 

جمع‌بندی

با اینکه اخباری از سری گلکسی S24 به گوش رسیده، اما باید توجه داشت که نمی‌توان از صحت هیچکدام به طور صددرصدی مطمئن بود و باید تا زمان رونمایی و پرده‌برداری سامسونگ صبر کنیم تا به صورت دقیق و قطعی با ویژگی‌های این پرچمداران قدرتمند آشنا شویم. همچنین دربارۀ قیمت گلکسی اس 24 اولترا اطلاعات قطعی در دست نیست.

برچسب‌ها: سامسونگ Galaxy S24 Ultra ویژگی های سامسونگ Galaxy S24 Ultra پرچمدار جدید سامسونگ
جستجو
ویجت‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به فروشگاه کاردو همراه آدان است.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش