بهترین اپلیکیشن‌های اندروید: معرفی برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های اندروید

نوشته شده در 29 مهر 1402
مقالات آموزشی
بهترین اپلیکیشن‌های اندروید: معرفی برنامه‌های کاربردی برای گوشی‌های اندروید

بیش از2/5 میلیون اپلیکیشن در گوگل پلی برای کاربران در دسترس است که امتحان کردن همگی آن‌ها و انتخاب بهترینشان تقریباً غیرممکن می‌باشد. به همین دلیل، در این مقاله به معرفی و بررسی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بیشتر با برنامه های پرکاربرد اندروید آشنا شده و بهترینِ آن‌ها را برای استفاده انتخاب کنید.

 

 

Mx Player

 

برنامه MX Player

 

ام ایکس پلیر از قدرتمندترین نرم افزارهای ویدئو پلیر برای گوشی‌های اندروید است که تمام انتظاراتی که کاربر از یک پلیر دارد را برآورده می‌کند. این نرم‌افزار در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست محبوبیت زیادی کسب کند. از دلایل محبوبیت این برنامه می‌توان به مواردی از قبیل: محیط کاربری ساده و روان، امکان پخش فیلم با انواع فرمت‌ها، امکان افزودن زیرنویس و همچنین تنظیم راحت نور اشاره کرد.

 

 

اینشات (Inshot)

 

برنامه inshot برای اندروید

 

اینشات یکی از ساده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه ادیت فیلم می‌باشد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به سادگی از انواع امکانات ادیت فیلم استفاده کند. از قابلیت‌های اینشات می‌توان به مواردی نظیر: افزودن آهنگ به فیلم، ضبط صدا بر روی فیلم، تنظیم نور و رنگ، برش و تغییر سایز، افزودن متن، افزودن تصویر اشاره کرد. البته این برنامه تا حدودی در زمینه ادیت عکس هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و کاربرد آن فقط به ادیت فیلم محدود نمی‌شود.

 

 

SHAREit

 

برنامه SHAREit برای اندروید

 

یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای انتقال و دریافت فایل SHAREit است. این برنامه توسط کمپانی lenovo به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد که با استقبال بسیار زیادی هم مواجه گردید. این برنامه برای انتقال برنامه، بازی و انواع فایل با سرعت بالا، بدون محدودیت و بدون هزینه به شما کمک خواهد کرد.

 

 

Zapya

 

برنامه zapya برای اندروید

 

نرم‌افزار زاپیا نیز همانند SHAREit برای اشتراک‌گذاری و ارسال انواع فایل طراحی شده است. از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت بالا
  • سرعت انتقال بالا
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • اشتراک‌گذاری گروهی فایل‌ها و برنامه‌ها
  • عدم نیاز به اینترنت

 

 

Telegram

 

تلگرام برای اندروید

 

تلگرام پیام‌رسانی رایگان و قدرتمند است که علاوه بر سرعت خوب از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار می‌باشد. کاربران در این پیام‌رسان می‌توانند به راحتی مطالب موردنظرشان از قبیل عکس و فیلم، انواع فایل و همینطور پیام‌های متنی خود را به مخاطبین ارسال کنند. همچنین امکان ایجاد گروه و کانال نیز در تلگرام وجود دارد. درواقع می‌توان گفت این پیام‌رسان با امکانات بسیاری که دارد، بهترین پیام‌رسانی است که هر کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. به تازگی قابلیت افزودن استوری هم به این برنامه اضافه شده است.

 

 

Castbox

 

برنامه Castbox برای اندروید

 

کاربران زیادی به گوش کردن به کتاب‌های صوتی و پادکست علاقه دارند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، اپلیکیشن Castbox می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی برای شما باشد. این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته اما ممکن است برای دسترسی به برخی از پادکست‌ها ملزم به پرداخت حق اشتراک باشید. هم این امکان را دارید که به صورت آنلاین به پادکست موردنظر خود گوش دهید، و هم می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی گوشی خود ذخیره داشته باشید.

 

 

Call Recorder – ACR Pro

 

برنامه ضبط تماس برای اندروید

 

نرم‌افزاری محبوب که برای ضبط تماس های تلفنی ورودی و خروجی مخصوص سیستم عامل اندروید عرضه شده که با نصب آن بر روی گوشی هوشمند می‌توان به صورت خودکار تماس‌ها را ذخیره کرد! از امکانات این برنامه می‌توان به رایگان بودن، محیط کاربری ساده و زیبا و امکان شخصی‌سازی بسیاری از تنظیمات اشاره کرد.

 

 

Sleep as Android

 

برنامه Sleep As Android

 

نرم‌افزاری پرطرفدار برای خوابی آرام و بیدار کردن شما! این برنامه از استودیوی Urbandroid Team طراحی و عرضه شده است که به صورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. در این برنامه صداهای آرامش‌بخش زیادی وجود دارد همچون صدای باران، دریا، پرندگان، وزش باد و... که می‌توانید از همه آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنید.

 

 

AnyDesk

 

برنامه AnyDesk برای اندروید

 

اپلیکیشن AnyDesk این امکان را به کاربر می‌دهد که از راه دور به لپتاپ یا کامپیوتر متصل شده و از آن استفاده کند. این برنامه زمانی به کمک شما می‌آید که که نیاز داشته باشید روی لپتاپ یا کامپیوتر خود کاری را انجام دهید، اما به آن دسترسی نداشته باشید. این اپلیکیش رایگان بوده و حجم زیادی هم ندارد و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

 

PicsArt

 

برنامه PicsArt برای اندروید

 

اپلیکیشن PicsArt از دیگر برنامه‌های ادیت عکس و فیلم است که به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می‌دهد که به راحتی به ویرایش عکس و فیلم‌های دلخواه خود بپردازد. امکانات زیاد و فیلترهایی که این برنامه دارد، تمام کاربران از آماتور گرفته تا حرفه‌ای را راضی می‌کند.

 

سخن پایانی

در این مقاله به 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندروید را به شما عزیزان معرفی کردیم. شما تجربه استفاده از کدام برنامه‌ها را دارید و چه برنامه‌هایی برای اندروید پیشنهاد می‌کنید؟ خوشحال می‌شویم نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

 

برچسب‌ها: بهترین اپلیکیشن های اندروید اپلیکیشن های کاربردی اندروید برنامه های کاربردی اندروید
Ghazale
Ghazale
10 ماه پیش
Moarefie Kheili khoobi bood 😍
Mamnoonam
پاسخ
محسن حیدری
محسن حیدری
10 ماه پیش
خوشحالم که براتون مفید بوده
ممنون از همراهی شما دوست عزیز.

Mobin
Mobin
10 ماه پیش
جای اینستاگرام توی برنامه های کاربردی گوشی که معرفی کردید خالیه 😁
پاسخ
محسن حیدری
محسن حیدری
10 ماه پیش
بله اینستاگرام هم برنامه پرطرفدار و محبوبی هست.
ما فقط به ۱۰ مورد از برنامه های کاربردی گوشی اشاره کردیم، برنامه های زیادی وجود داره که کاربران عزیز می‌تونن نصب و استفاده کنن.
ممنون از همراهی شما دوست عزیز؛ نظر شما بسیار برای ما ارزشمنده.

مریم کاظمی
مریم کاظمی
11 ماه پیش
من قبلا از برنامه SHAREit استفاده کردم برای انتقال فایل سریع و خوب بود، ولی الان برنامه زاپیا رو نصب دارم. زاپیا هم خوبه سرعت بالایی داره و کار باهاش راحته
پاسخ
محسن حیدری
محسن حیدری
11 ماه پیش
سلام، کاملاً درسته هر دو برنامه گزینه‌های خوبی برای انتقال فایل هستن.
ممنون از همراهی و ثبت نظر شما.

Asma
Asma
11 ماه پیش
سلام، خیلی خوب بود ممنون از توضیحات مفیدی که میذارید.
پاسخ
محسن حیدری
محسن حیدری
11 ماه پیش
سلام وقت بخیر
ممنون از شما دوست عزیز که همراهمون هستید.

مسعود ترابی
مسعود ترابی
11 ماه پیش
بسیار عالی باتشکر از مطالب خوبتون
منم به عنوان برنامه ادیت فیلم اینشات رو نصب کردم و استفاده میکنم برنامه ادیت حرفه ای و خوبیه
پاسخ
محسن حیدری
محسن حیدری
11 ماه پیش
ممنون از همراهی شما دوست عزیز
خوشحالم که تجربه مثبتی داشتید.
جستجو
ویجت‌ها
کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به فروشگاه کاردو همراه آدان است.
طراحی و توسعه : نونگار پردازش